We zijn weer begonnen!

Na ruim 9 weken zonder leerlingen in de school zijn we eindelijk weer begonnen met het verzorgen van de fysieke lessen aan onze leerlingen. Wij zijn dan ook erg blij om de leerlingen weer te zien. De afgelopen periode hebben we via teams online les gegeven, vlogs gedeeld en iedere leerling zoveel mogelijk geholpen. Maar er gaat niets boven het er “zijn” op school! Dat was ook goed te zien aan de leerlingen toen zij binnen kwamen. Een gezonde spanning was af te lezen op de gezichten. Maar na enkele gesprekken en leuke opdrachten in de klas wilden de kinderen vooral lekker werken. “Juf, de dag ging veel te snel!” zei een van de leerlingen uit de middenbouw en een leerling uit groep 8 was thuis het vervelen wel zat. Braaf en met een trots gevoel maakte hij zijn werk in de klas.

We kijken uit naar een volgende stap om weer les te kunnen geven aan hele groepen. We volgen uiteraard de richtlijnen van het RIVM en we hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen om risico’s van besmetting te voorkomen. We houden alle ouders natuurlijk goed op de hoogte.