Maandag 25 oktober: officiële opening Arentschool

Geachte relaties, ouders en bewoners in de wijk,

Graag nodigen we u uit om het openingsfeest van het nieuwe gebouw van de Arentschool met ons te vieren. Op 15 april dit jaar ging de eerste paal de grond in; een feestelijk moment dat we samen met de leerlingen gevierd hebben. In de zomer is onze nieuwe school gebouwd. En het is een prachtig gebouw geworden dat helemaal past bij onze waarden: plezierig, persoonlijk, kleinschalig en creatief.

In de week van 25 oktober vieren we het feest met leerlingen, ouders en andere betrokkenen. Bent u benieuwd hoe ons nieuwe schoolgebouw er uitziet maar heeft u nog geen uitnodiging ontvangen? Dan bent u van harte welkom op woensdag 29 oktober vanaf 13.00 uur in de hal van het nieuwe gebouw aan de Jaffahof 75. U kunt zich opgeven door een mail te sturen naar CSezisli@Arentschool.nl.

Ellen van der Hout
Mark Terwiel
Directie Arentschool

Maandag 25 oktober

DINSDAG 26 OKTOBER t/m VRIJDAG 29 OKTOBER

De hele week zijn er rondleidingen en feestelijke activiteiten voor leerlingen en ouders verzorgd door ambulant personeel, studenten en directie. Vrijdag sluiten we af met een feestelijke traktatie voor alle leerlingen.

RONDLEIDINGEN VOOR OUDERS

Kom kijken naar onze prachtige nieuwe Arentschool!

Klik op de beelden om uit te vergroten

Kom werken op de Arentschool!

Zin om op de Arentschool te komen werken? Kom sfeer proeven op onze mooie school tijdens de open deuren dag van 16 mei. Je bent van harte welkom van 8.30 uur tot 16.30 uur. We maken graag kennis met je.

Ouderpanel, de mening van ouders telt!

We blikken terug op een geslaagd ouderpanelgesprek. We hebben met een groepje ouders ruim anderhalf uur gesproken over het Vierjarenplan. We hebben zeer bruikbare input gekregen over wat ouders belangrijk vinden voor school en onze leerlingen.

Volg ons op Facebook

1 day ago

Zin om op de Arentschool te komen werken? Kom sfeer proeven op onze mooie school tijdens de open deuren dag van 16 mei 📅Je bent van harte welkom van 8.30 uur tot 16.30 uur 🏫We maken graag kennis met je!#arentschool #opendeurendag #saro ... See MoreSee Less
View on Facebook